3 april

Usch jag vet inte vad jag ska göra av den här bloggen. För vem vill egentligen läsa om vad som händer mig i skolan? Nej precis, ingen. Nej, jag vill skriva åsikter, debattera, argumentera, komma med någonting intressant. Men jag har ingenting intressant att komma med. Så jag får fortsätta att berätta om hur min dag har varit.

Denna dag har varit... likgiltig. Hela jag har varit likgiltig, jag har varit det länge nu. Det känns konstigt fast ganska skönt. Tänk om man alltid var så här, jag känner liksom inte så mycket. Och jag tror jag gillar det.

Hursomhelst var det roligt attt träffa Micis igen. Och det tyckte framförallt NC! Jisses, dom var inte åtskilda en sekund idag.

Vi tittade på slutet av Lilja 4-ever på Livskunskapen. Jag berörs verkligen av sådana filmer, den var jättebra men så hemsk att jag bara ville gråta ibland. Att det går till sådär, det är liksom svårt att.. imagine. Damp, hittar inte det svenska ordet. Så är det ofta för mig nuförtiden. Rätt jobbigt men jaja.

Dags att gå och lägga sig. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Louice

Isch, det är så hemskt att det kan vara så där. Och tänk på att filmen baserar på en riktig händelse - en riktig Lilja. Stackars tjej. Men det som också är hemkst, är att alla människor i Ryssland verkar vara så arga, trasiga, ledsna och det verkar som om de har gett upp..

Postat av: Louice

Hörru Mika, skärpning! Nu får du faktiskt ta och uppdatera. ;) Det var ju ett tag sedan du skrev något inlägg... I want to read! ;P

2006-04-14 @ 22:43:59
URL: http://louice.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback