Lista

Men JA, jag gillar listor!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Trött & ledsen.
Favoritgodis: Mörk choklad & colaflaskor.
Är det nåt du absolut inte äter: Det mesta går ner.
Kläder just nu: Röd V-ringad t-shirt från Gina Tricot, jeans från Gul&Blå, strumpor, underkläger & munkjacka från Stadium.
Musik just nu: My Name is Earl...
Sommarplaner: Umgås med mina vänner.
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Beror på tillfälle. Men sommarväder.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Olika.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.
Tror du på mirakel: Absolut.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2.
Bio eller promenad: Promenad. Helst filosofipromenader med Maria.
Stjärntecken? Våg.
Rädd för insekter? Nja.
Största svaghet: Beroende av ditten&datten.
Det här är jag bra på: Skriva.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nix.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tror inte.
Stökigt eller välstädat? Stökigt.
Är du rädd för blod? Nee inte speciellt.
Saltar du på maten? Aldrig.
Gillar du att sjunga? Ja men jag kan inte...
Anser du att du är stark? Nej oftast inte.
Brukar du sola? Japp fast väääldigt kort.
Vad gör du om du får hicka? Får damp, försöker få folk att skrämma mig.
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Ja...



Igår hittade jag en balklänning & en skitsnygg latexkjol men ingenting av det jag skulle hitta. Men båda två var för dyra, 1 599 för klänningen och 449 för kjolen. Helvete. Men väska hittade jag ingen... och klippa mig, det orkade jag inte. Däremot fikade jag & Maria på mitt nya favoritcafé på Gamla Brogatan. Gooodaste glassen.

You Are 17 Years Old
 
13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.


Yeah :) Jag har vuxit 2 år åtminstone :P





Bandit är sjuk. Mitt älskade, älskade lilla marsvin. Jag hatar påsken. 2004 dog Mich (på påsken), 2005 dog Esset (på påsken) och 2006 blir Bandit sjuk, precis efter påsk. Fan fan fan fan. Jag älskar ju honom, han är inte ens 3 år, han är inte värd att dö. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback