21:a mars

Låta-bli-att-blinka-leken stod högst upp på listan idag. Satt på lektionen och körde det med NL. Han har cool ögonfärg :P. Jag vann hela tiden, han förstod inte hur jag kunde låta bli att blinka. Han fick alldeles ont i ögonen, och till slut grät vi båda två.

Carro började skratta idag också, inte lika mkt som sist men ändå. Ngn hade smygtagit en bild på Engström med mobilen, och bad henne komma och titta på den. Då svarade hon "Jag vill inte titta på Kerstin Engström"... Och ja, det blev lite roligt eftersom alla vet att Carro och Engström inte är världsbästisar, men Carro vägrar erkänna det.

Vi hann faktiskt med massor av saker på NO-lektionen idag. Dels en hätsk diskussion om politik, massa snack om balen OCH gå igenom ett A4-papper som faktiskt hade med NO att göra (A). Carro blir galen på oss.... Men vi är faktiskt skolans skönaste klass.

Efter skolan gick jag och TJ hem till Maria för en introduktion i World of Warcraft. Roligt? Nja, jag förstår inte hur Maria kan vara sååå förtjust i det. Och snart ska jag iväg på utvecklingssamtal, boooring.

Det gick rätt bra på utvecklingsamtalen. KN klagade på att jag inte använder bindeord och inte svarar tillräckligt utförligt, och Engström på min engelska grammatik. Men orka, det får gå som det går. Jag är så förbannat skoltrött för tillfället, eller i skolan är det roligt men lektionerna är hemska. Jag orkar verkligen inte bry mig.

Irene var förstås helt kocko som vanligt. Hon svarade inte på ngn av mina och mammas frågor och var allmänt knäpp. Hon gav mig värsta scary smajlet i slutet, hon såg inte klok ut! Höll på att garva ihjäl mig, fast jag måste erkänna att jag var rätt rädd :P. Hon är inte lite galen.

Girls of the Playboy Mansion. I don't get it? Vad handlar det om? Massa blonderade bigboobsbrudar? Jag hamnar jämt på det när jag vill kolla på tv. Så jag har sett det några gånger, men förstår fortfarande inte vitsen med det. Det verkar liksom inte gå ut på något. Hur som helst sitter jag och halvglor på det nu.

Imorgon är det studiedag! Jag ska sova ut ordentligt, ta det lugnt hela förmiddagen och sen åka i väg till Limrick efter lunch. Kanske ska rida ett hårt dressyrpass...? Får se...

Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på det här konstiga Playboyprogrammet. För man måste ju erkänna, att skräpteve är lite kul (A).

Kommentarer
Postat av: krulltott

tjoho på dej fett bra inlägg om carro där hörru puss o kram

2006-03-21 @ 21:37:58
Postat av: Kiddoo

Heloow ^^ hel schysst klass du verkar ha ;D tänk om jag kunde ha så kul i skolan :D
Kramar // Kiddoo

2006-03-21 @ 22:58:34
Postat av: Elin

haha , hade riktigt roligt åt . Han fick alldeles ont i ögonen, och till slut grät vi båda två. tänkte på ngn saga när ja var liten . " sen satt pojken och räven i grönsakslandet oxå grät dom båda två "

2006-03-21 @ 23:37:32
Postat av: Trasdocka

Jag älskar Girls of the Playboy Mansion fett skojj pogram :P

2006-03-25 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback