30 mars

Mitt nya smeknamn är Malmskillnadshoran. Haha. Det passar ju mig perfekt. Men lite roligt var det allt.

Tråkig dag tycker jag. Jag har inte varit på så bra humör, kan det vara pga av Micis tillfälliga avbrott? Skidor i Åre, vilket äckel. Jag vill också!

Limrick fyra dagar denna vecka. Roligt! Igår red jag ut med Amanda. Det var skitkul om man glömmer bort regnet. Fy sjutton vad blött allting var när vi kom tillbaka. Uscha. Dessutom hände en lite läskig grej, Amandas medryttarponny Runnie hamnade lite för långt ut i vägkanten och gled i snön ner i diket som var djupt och fullt med snö. Amanda var på väg att ramla av först, men höll sig kvar och efter en liten stund kom Runnie upp.

Annars har jag väl ingenting speciellt att berätta. Anledningen till att jag inte bloggat så mkt på sistone är att jag kommit igång med min hemsida
http://limrick.tk igen. Sidan om min medryttarpålle alltså. Ta gärna en titt och skriv i gästboken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback